چت

تحولات بورس کالای فولادی ها مورخ 1403

معاملات بورس‌ کالای فولادی در فروردین‌ماه امسال پر رونق بود. در این ماه، 659 هزار تن شمش فولاد معامله شد که این عدد نسبت به ماه‌های گذشته بسیار بالاتر بود.

تحولات بورس کالای فولادی ها مورخ 1403

معاملات بورس‌ کالای فولادی در فروردین‌ ماه امسال پر رونق بود. در این ماه، 659 هزار تن شمش فولاد معامله شد که این عدد نسبت به ماه‌های گذشته بسیار بالاتر بود. همچنین، میانگین وزنی قیمت معاملات شمش‌های فولادی نیز به رکوردی جدید رسید،  که حدود 21 میلیون و 400 هزار تومان برای هر تن ثبت شد .

 فولاد خوزستان و آهن و فولاد ارفع جز شرکت های موفق محسوب می شوند.فولاد خوزستان شمش خود را با نرخ میانگین 22 میلیون و 179 هزار تومان به فروش رساند که نزدیک به 46 هزار تومان به دلار معادل می‌شود. همچنین، آهن و فولاد ارفع توانست نرخ فروش خود را در حدود 22 میلیون تومان برای دوماه متوالی حفظ کند.

ارزش معاملات شرکت‌های فولادی در بورس‌کالا نیز به ویژه قابل توجه بود. فولاد خوزستان بیشترین ارزش معاملات را داشت و ارزش دادوستدهایش نسبت به ماه گذشته 60 درصد افزایش یافت. در پی آن، فولاد کاوه جنوب کیش نیز ارزش معاملات 1.6 همتی را به ثبت رساند.

معاملات آهن اسفنجی نیز در تالار صنعتی شگفت‌انگیز بود و حجم معاملات آن نسبت به ماه‌های گذشته بی‌سابقه افزایش یافت. این افزایش ممکن است به دلیل طرح‌های توسعه شرکت‌ها در زمینه افزایش تولید آهن اسفنجی باشد/.دنیای اقتصاد 

دیدگاه ها
×